tag:blogger.com,1999:blog-25113654.post5799433972064148412..comments2023-08-29T18:51:55.113+03:00Comments on Το Φάντασμα της Ελευθερίας: Ρεβιζιονισμός (II)Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-13408978254826441932007-02-06T23:35:00.000+02:002007-02-06T23:35:00.000+02:00ioannisk, γιατί σας κάνει εντύπωση που συμφωνούμε...ioannisk, γιατί σας κάνει εντύπωση που συμφωνούμε ;-) Η τρίτη παράγραφος πάντως δεν αφήνει κανένα υπονοούμενο - τουλάχιστον με πρόθεση!<br /><br />Το γεγονός ότι το κράτος μπορεί να μην επιλέγει <b>άμεσα</b> την ύλη δεν σημαίνει και πολλά πράγματα, σίγουρα έχει τον τρόπο και να επηρεάζει και να επιβάλλει επιλογές αν και εφόσον χρειαστεί. Ανάλογα και η Ε.Ε., <b>άμεσα</b> δεν επεμβαίνει, έμμεσα Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-47986873265444951042007-02-06T22:59:00.000+02:002007-02-06T22:59:00.000+02:00Για μία φορά θα συμφωνήσω μαζί σου :))), τουλάχιστ...Για μία φορά θα συμφωνήσω μαζί σου :))), τουλάχιστον με τις 2 πρώτες παραγράφους.<br /><br />Η τρίτη αφήνει πολλά υπονοούμενα οπότε δεν θα πάρω θέση.<br /><br />Μία παρατήρηση: σε πολλές χώρες η σχολική ύλη δεν επιλέγεται από το υπoυργείο παιδείας οπότε το post σου ισχύει απόλυτα για την Ελλάδα αλλά είναι άστοχο για άλλες χώρες (πχ Βέλγιο).<br /><br />@ο δείμος του πολίτη<br />Η Ε.Ε. δεν έχει ioanniskhttps://www.blogger.com/profile/10117838575985080042noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-30383053288463147452007-02-06T21:31:00.000+02:002007-02-06T21:31:00.000+02:00:)
Χρειαζόμαστε ένα ρετρό-αβάν-γκαρτντ
ρεβιζιονισμ...:)<br />Χρειαζόμαστε ένα <a href=http://ergotelina.blogspot.com/2007/02/join-statefinal-countdown-by-laibach.html>ρετρό-αβάν-γκαρτντ<br />ρεβιζιονισμό</a>Ecumenehttps://www.blogger.com/profile/11847427156106725996noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-22507216895450667982007-02-06T16:50:00.000+02:002007-02-06T16:50:00.000+02:00Δε διαφωνώ κατά βάση. Με τον όρο παιδαγωγικά, εννο...Δε διαφωνώ κατά βάση. Με τον όρο παιδαγωγικά, εννοούσα τη στροφή της εκπαιδευτικής πολιτικής και τον τρόπο ή το σκοπό που δίνεται μία γνώση. Στα υπόλοιπα συμφωνούμε.<br /><br />Απλά να συμπληρώσω ότι δε γίνεται σχολιασμός στην λογική που θέλεις. Για παράδειγμα δεν πρόκειται ποτέ να δούμε την Επανάσταση τον 1821 να χαρακτηρίζεται "αστική επανάσταση" και θα βλέπουμε πάντα να προάγεται ο ρόλος της ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-29357464235420742092007-02-06T12:05:00.000+02:002007-02-06T12:05:00.000+02:00Δεν γνωρίζω αν κάποια ιστορική «αλήθεια» μπορεί να...Δεν γνωρίζω αν κάποια ιστορική «αλήθεια» μπορεί να θεωρείται λανθασμένη ή παρωχημένη <i>παιδαγωγικά</i>. Το μόνο βέβαιο ειναι ότι η διδασκόμενη ιστορική «αλήθεια» υπηρετεί τις πολιτικές σκοπιμότητες του κράτους.<br /><br />Στα πλαίσια της υποχώρησης της εθνικής - εθνικιστικής ιδεολογίας θα ήταν ενδιαφέρον αν τα σχολικά εγχειρίδια επανεξέταζαν πχ. το παμβαλκανικό όραμα του Ρήγα που μερικά χρόνια Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-158838302279527782007-02-06T00:40:00.000+02:002007-02-06T00:40:00.000+02:00Η αλήθεια είναι ότι πολλά από όσα αναφέρεις και άλ...Η αλήθεια είναι ότι πολλά από όσα αναφέρεις και άλλα σχετικά διδάσκονται σε σχολικά ιστορικά εγχειρίδια. Ωστόσο, το σχολείο αποτελεί βασικό συνεκτικό θεσμό του Κράτους -αστικού και μη. Έτσι, στην παλιά παιδαγωγική μέθοδο η Ιστορία αποτελούσε στοιχείο σύνδεσης του Έθνους γύρω από μια ιδέα που θα ενώνει το λαό και θα τον πορώνει. Σήμερα πια η ιδέα αυτή θεωρείται λανθασμένη και παρωχημένη ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.com