tag:blogger.com,1999:blog-25113654.post8163657114489737405..comments2023-08-29T18:51:55.113+03:00Comments on Το Φάντασμα της Ελευθερίας: ΔιαπόμπευσηAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-59294693011196359302008-06-02T10:08:00.000+03:002008-06-02T10:08:00.000+03:00Συμφωνώ απολύτως. Κι εγώ την ίδια σκέψη έκανα αμέσ...Συμφωνώ απολύτως. Κι εγώ την ίδια σκέψη έκανα αμέσως-αμέσως. Και η πλάκα είναι ότι μέχρι τώρα έχει φανεί ότι <B ΣΕ ΚΆΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ Η ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΤΟΥ ΒΙΑΣΜΟΎ Ή ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΊΗΣΗΣ ΉΤΑΝ ΣΤΗΜΈΝΗ ΑΠΛΆ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΒΙΑΣΤΕΊ>σε κάποιες περιπτώσεις η κατηγορία του βιασμού ή της κακοποίησης ήταν στημένη απλά και μόνο για να εκβιαστεί</B> ο πατέρας να απομακρυνθεί από την οικογένεια και να δώσει ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-984562169111164042008-05-29T00:28:00.000+03:002008-05-29T00:28:00.000+03:00Είχατε χαθεί αγαπητέ Heinz, με χαρά σε ξαναβρίσκου...Είχατε χαθεί αγαπητέ Heinz, με χαρά σε ξαναβρίσκουμε.<BR/><BR/>Διευκρινίζω ότι η παρέμβασή μου δεν αφορούσε το ζήτημα της παιδεραστίας αυτό καθ' αυτό αλλά μια όψη της νομικής αντιμετώπισής του. Δεν νομίζω να διαφωνούμε για το πόσο ειδεχθής πράξη είναι ιδιαίτερα η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών. Αλλά, νομίζω, πως άλλο η πράξη, άλλο η εξιστόρηση, η αφήγηση της πράξης. Η πράξη μπορεί να είναι Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-25113654.post-46012592859867587912008-05-28T15:18:00.000+03:002008-05-28T15:18:00.000+03:001. Για την διαπόμπευση θα συμφωνήσω - ούτε λόγος!2...1. Για την διαπόμπευση θα συμφωνήσω - ούτε λόγος!<BR/>2. Για την απλή διακίνηση περιεχομένου θα διαφωνήσω ριζικά. Θέλεις την μακρυά απάντηση φίλε Vrennus?<BR/>Κάτσε να βάλω την κοντή πρώτα και μου λες:<BR/><BR/>Δεν υπάρχει "περιεχόμενο", παρά μόνο υλικό συνεχούς ανασυγκρότησης μιας από τις ειδεχθέστερες (για μένα) μορφές κοινωνικής παθόγενειας. Επαναλαμβάνω "κοινωνικής". Που δεν μπορεί να είναι heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.com