Τα Αλάνια

Πού είναι σήμερα όλοι εκείνοι οι, λαλίστατοι κατά τα άλλα, κατήγοροι των εθνοκαθάρσεων, των σφαγών και των σφαγέων, οι υπέρμαχοι των «ανθρωπιστικών επεμβάσεων» και των «ανθρωπιστικών βομβαρδισμών», γιατί δεν έχουν βγάλει λέξη για τα γεγονότα στην Οσσετία; Να τους έφαγε η γάτα τη γλώσσα ή να αποδώσουμε την - αμήχανη; - σιωπή τους στη θερινή ραστώνη; Μπορεί βεβαίως απλώς να βρίσκουν περισσότερο ενδιαφέρον να παρακολουθούν του Ολυμπιακούς. Βλέπετε οι φουκαράδες οι Οσσέτες (Οσσέτης, πληθ. Οσσέτες αγαπητοί δημοσιογράφοι), αν και απόγονοι ενός ηρωικού λαού, των Αλανών, δεν έχουν τη χάρη των Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου ή το πρεστίζ του Βουδδιστή Αγιατολλάχ (του Δαλάι Λάμα, ντε). Δύσκολο πάντως να βρουν κάτι να πουν δεν είναι. Αρκεί ν' ανατρέξουν στις προ δεκαετίας περίπου δηλώσεις τους και να αντικαταστήσουν τους Κοσσοβάρους με τους Οσσέτες, τον Μιλόσεβιτς με τον Σαακασβίλι, τους Αμερικανούς και το ΝΑΤΟ με τους Ρώσους.

Προς το παρόν, ενώ τα Δυτικά ΜΜΕ πασχίσουν να κάνουν το άσπρο μαύρο αναφερόμενα σε εθνοκάθαρση εκ μέρους της ...Ρωσίας (!) ξεχνώντας φυσικά ποιος ξεκίνησε να σφάζει αμάχους (όχι ότι η σημασία είναι στο ποιος ξεκίνησε) και ο αντιπρόεδρος της υπερδύναμης διατείνεται ότι «η ρωσική επίθεση δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη» - φαντάζεστε να έλεγε κάτι ανάλογο ο Πούτιν την εποχή που οι Αμερικανοί βομβάρδιζαν το Βελιγράδι; - ο ρωσικός στρατός βρίσκει ευκαιρία να ξεμουδιάσει επισκεπτόμενος το πατρικό σπίτι του Στάλιν. Όπως φαίνεται, το 2014 τα σύνορα της Γεωργίας θα βρίσκονται ακόμη πιο μακρυά από το Σότσι, όπου θα τελεστούν τότε οι χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες. Φυσικά, όπως σε κάθε ανάλογη περίπτωση, το μάρμαρο το πληρωνει ο δυστυχής λαός, ένθεν κακείθεν.


Σε σχέση με το σωρό των Δυτικών ΜΜΕ (και εγχωρίων) η Guardian φαντάζει όργανο του Κρεμλίνου! Διαβάστε:


Υ.Γ.1: Αν κάποιος ισχυριστεί ότι ο Μ. Σαακασβίλι είναι τελικά πράκτορας του Πούτιν, είμαι έτοιμος να τον πιστέψω!

Υ.Γ.2: Ο θλιβερός κ. Κουσνέρ που έσπευσε με ειρηνευτικό σχέδιο στον Σαακασβίλι, πράγμα που ποτέ δεν θα έκανε για τον Μιλόσεβιτς, και που θεωρεί ανθρωπιστικούς του βομβαρδισμούς πόλεων στα Βαλκάνια και απάνθρωπους τους βομβαρδισμούς πόλων στον Καύκασο, θέτει υποψηφιότητα για επόμενος πρόεδρος του πειθαρχικού της Δ.Ο.Ε. που απέκλεισε από τους Ολυμπιακούς την Κατερίνα Θάνου με το εξόχως δημοκρατικό σκεπτικό που λέει πάνω - κάτω ότι δικοί μας είναι οι αγώνες, όποιον θέλουμε καλούμε, όποιον θέλουμε αποκλείουμε!

Ενημέρωση (13-Αυγ 11:40 πμ):

Το ειρηνευτικό σχέδιο της Ε.Ε. που υπέβαλε στις δυο πλευρές ο Κουσνέρ προβλέπει μεταξύ άλλων «τη διεξαγωγή συνομιλιών για το μελλοντικό καθεστώς της Αμπχαζίας και της Ν.Οσετίας». Λογικά οι Γεωργιανοί δεν θα δεχτούν τέτοιον όρο, όμως η έμμεση παραδοχή από την Ε.Ε. ότι πράγματι υφίσταται ζήτημα με τις δυο de facto ανεξάρτητες περιοχές είναι ήδη μεγάλη νίκη για τη Ρωσία. Λογικά, η Ρωσία βολεύεται προς το παρόν με την πολιτική αβεβαιότητα στην περιοχή της Γεωργίας (μέχρι αυτή να επιστρέψει στο μαντρί) οπότε δεν θα επιδιώξει να προσαρτήσει τις δυο αυτονομημένες περιοχές, άρα δεν αποκλείεται να δούμε τίποτε εξωτικά σενάρια, ασυνήθιστα για την εποχή των ισχυρών εθνικών κρατών που ακόμη διανύουμε. Προσωπικά, το σενάριο που με ιντριγκάρει αφάνταστα είναι η ενοποίηση της Βόρειας με τη Νότια Οσσετία σε ένα κράτος όπου το βόρειο τμήμα του θα ανήκει στη Ρωσική Ομοσπονδία ενώ το νότιο θα είναι αυτόνομο τμήμα της Γεωργίας! Μην το γελάτε καθόλου, το 17ο αι. το ανατολικό τμήμα της μετέπειτα πανίσχυρης Πρωσσίας (το Δουκάτο της Πρωσσίας) ήταν υποτελές στο Βασίλειο της Πολωνίας και το δυτικό τμήμα (η Μαρκιωνία του Βρανδεμβούργου) ήταν μέρος της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας! Όσο για την Αμπχαζία κάποιο ανάλογο ευφάνταστο σχέδιο μπορεί να βρεθεί.

3 σχόλια

Τάδε έφη ange-ta

Πρωτα - πρώτα, θα φωνάξουμε τον καθηγητη του Χάρβαρντ κ. Χάντικτον, να μας εξηγησει για τον πόλεμο των πολιτισμών!

Μετά τον Κουσνέρ...... (αυτός με τσαντίζει πιο πολύ και απο τον Μπούσ) να μας πει το σούϊ γκένερις!!!!

Τι να πείς, αλλοίμονο στους άμαχους!

Τάδε έφη ange-ta

διακοπές πήγες?

Τάδε έφη Vrennus

Sui generis το Κοσσυφοπέδιο, sui generis κι η Ν. Οσσετία με την Αμπχαζία - απλά διαφορετικού generis, αν με εννοείτε. Βεβαίως, αυτό που δεν είναι sui generis αλλά παραμένει αβάσταχτα απαράλλακτο είναι το ανθρώπινο δράμα.

Εσείς τι λέτε;